-
Doba hotelowa trwa od godziny 13.00 do godziny 12.00 (istnieje możliwość wcześniejszego uzgodnienia godziny przyjazdu).
-
Zabrudzenie i zniszczenie materaca skutkuje obciążeniem gościa kosztem czyszczenia materaca oraz pościeli (200pln).
-
Zabrania się użyczania miejsca noclegowego osobom niezameldowanym w Villi Zosieńka. Gość nie może przekazywać miejsca noclegowego osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
-
Pokoje wynajmuje się po przedłożeniu dowodu osobistego lub paszportu oraz po uregulowaniu zapłaty.
-
W Villi Zosieńka obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 06:00 rano. W tym czasie nie mogą przebywać na terenie osoby nie zameldowane. Każda niezameldowana osoba przebywająca w obiekcie w w.w. godzinach będzie poproszona o uregulowanie należności za pobyt (stawka liczona za pokój w którym osoba aktualnie się znajduje) odpowiedzialność za osoby odwiedzające ponoszą przyjmujący ich goście Villi Zosieńka.
-
Zachowanie gości Villi Zosieńka oraz osób trzecich nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Obiekt może odmówić dalszego pobytu osobie, która narusza tę zasadę, nie stosuje się do zasad w nim panujących – nawet w trakcie trwania doby hotelowej i bez zwrotu poniesionej opłaty za nocleg.
-
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
-
Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie tej zasady Villa Zosieńka obciąży gościa karą umowną wynoszącą 500 pln.
-
Możliwy pobyt ze zwierzętami.
-
Po wyprowadzeniu się i opuszczeniu pokoju należy oddać klucze w recepcji. Za zgubione klucze Villa Zosieńka obciąży gościa karą umowną wynoszącą 50 pln od klucza.
-
Gość ponosi materialną (finansową) odpowiedzialność za uszkodzenie lub zniszczenie urządzeń w obiekcie.
-
Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja. Czas rozpatrzenia reklamacji to 72h.
-
Jakiekolwiek usterki w pokojach prosimy zgłaszać w recepcji w dniu przyjazdu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.
-
Zabrania się przestawiania mebli w pokojach.
-
Villa Zosieńka nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe pozostawione w pokoju.
-
Przedmioty pozostawione w pokoju po jego opuszczeniu będą przechowywane przez 1 miesiąc.
-
Uprasza się o zachowanie porządku i czystości w pokojach oraz we wspólnych pomieszczeniach. Szczególnie dbaj o czystość w kuchniach.
-
Goście Villi Zosieńka zobowiązani są do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz ogólnych zasad bezpieczeństwa.
-
Nie odpowiadamy za awarie i ich skutki niezależne od nas.
-
Villa Zosieńka nie zwraca pieniędzy po uiszczeniu opłaty za nocleg.
-
Życzymy miłego i udanego pobytu w naszym pensjonacie, mając nadzieję iż odwiedzą nas Państwo ponownie.
Właściciele
Zofia i Jerzy Szymańscy